Tekniske spørgsmål

1. Har vi adgang til vores data 24/7?

Som kunde ved CITYFACTS har I altid adgang til jeres data. Som en del af CITYFACTS løsningen modtager I et API, der gør jer i stand til at tilgå jeres data på et hvilket som helst tidspunkt.

2. Hvor ligger vores data?

CITYFACTS har udviklet en Cloud løsning, hvori jeres data lagres. Løsningen er udarbejdet i samarbejde med Microsoft og bruger således deres servere, som er placeret i Europa.

3. Er vores data sikret ved nedbrud?

Der foretages en backup af alle dataleverancer for at sikre historiske data. Denne backup er baseret på en aftale mellem CITYFACTS og Microsoft, der hoster den anvendte cloudbaserede løsning. Ved aftalens ophør opretholder CITYFACTS ligeledes en backup af jeres data i minimum 12 måneder, hvis I skulle få behov for dette.

4. Hvordan får vi data ud af CITYFACTS platformen?

Som udgangspunkt får I data ud af CITYFACTS platformen gennem et API (Application Programming Interface).

5. Kan CITYFACTS integreres med eksisterende IT-løsninger?

Ja. Som udgangspunkt leverer CITYFACTS data gennem et API. Kan I ikke selv klare integrationen med jeres nuværende system, hjælper vi gerne med dette.